“El Delta Sona” reconegut al Banc de Bones Pràctiques de la Federació de Municipis de Catalunya

El Projecte El Delta del Llobregat Sona realitzat conjuntament amb l’àrea de medi ambient de l’Ajuntament del Prat, ha estat reconegut al Banc de Bones Pràctiques del Govern Local de la Federació de Municipis de Catalunya i de la Fundació Carles Pi i Sunyer d’Estudis Autonòmics i Locals.

El Delta Sona és un projecte que pretén aportar coneixement dels espais naturals del Delta del Llobregat i transmetre consciencia mediambiental i de preservació del patrimoni natural a través del treball amb el so.

En el marc d’aquest projecte, hem dut a terme diversos tallers en els que han participat uns 300 estudiants de secundària i en els que han enregistrat sons i generat un mapa sonor participatiu a la plataforma Freesound. En aquest context s’han compartit més de 160 sons que es poden escoltar sota l’etiqueta #Deltasona.

El projecte El Delta Sona ha estat seleccionat com a una Pràctica Significativa i ha estat inclòs al Banc de Bones Pràctiques (BBP) del Govern Local de la Federació de Municipis de Catalunya i de la Fundació Carles Pi i Sunyer d’Estudis Autonòmics i Locals. La valoració destaca l’aportació innovadora i de qualitat en la temàtica de Medi ambient.