Concert BLO @ Phonos

UPF Poblenou
C/Roc Boronat 138

Entrada gratuïta

La Barcelona Laptop Orchestra, orquestra resident de Phonos, va ser creada el 2008 pel Departament de Sonologia de l’ Escola Superior de Música de Catalunya (Barcelona). El grup el formen professors i alumnes d’ aquesta institució i investigadors del Music Technology Group de la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona), actualment sota la coordinació del Josep M. Comajuncosas. L’ agrupació vol ser un punt de trobada per a investigadors sonors, luthiers digitals, intèrprets i compositors, amb l’ objectiu de centrarse en el desenvolupament de noves interfícies de control musical i nous paradigmes par a interpretació en xarxa, amb els ordinadors assumint un rol central, però no exclusiu. El repertori avarca reinterpretacions de clàssics de la música eletroacústica i peces pròpies centrades en la improvisació.

Repertoire:

- Breaking the glass ceiling (Enric Guaus)
- Drone (Cárthach Ò Nuanáin)
- Additive (Josep M Comajuncosas)
- Samplematics (Alex Barrachina + BLO)
- WaywaySeecapo (Mitchell Keaney, repatched by Gil Dori)
- IME2 improvisation (Núria Andorrà)

Amb el suport de:

Generalitat de Catalunya: Departament de Cultura