Turbulences Sonores i Universitat de Montpellier - Festival Pirineus Mediterrània Modern.

Cicle:

Dijous, 2018, Abril 5 - 20:00

05.04.2018 - 20:00h
Sala Aranyó (UPF Poblenou)
C/Roc Boronat 138

Entrada gratuïta

La fusió entre el "Curs Internacional de Composició" i el festival de música contemporània i nova creació "Barcelona Modern", dos  projectes amb el support de l'Institut Français de Barcelona, ha donat lloc a la creació del festival "Pirineus-Mediterrània Modern” en col·laboració amb el festival "Turbulences Sonores" de Montpellier i l'Associació Cultural "Placa Base" de Mallorca, basat en un objectiu comú: la formació, promoció i difusió de la música contemporània i de nova creació.

L’objectiu final és facilitar una dinàmica de mobilitat i d'intercanvi entre les regions sòcies i participants del projecte, garantint i afavorint que les activitats de formació i difusió proposades pels seus socis, puguin realitzar-se en cadascuna de les regions participants. Fruït d'aquesta col·laboració Turbulences Sonores - Universitat de Montpellier es podrà gaudir de l'interpretació de:

Myriam Garcia, soprano

Guilherme Carvalho, violoncelo

Sophie Lacaze, electrònica

Amb peces musicals de Isabel Pires, Sophie Lacaze, Guilherme Carvalho, Lucie Prod’homme, Bertrand Dubedout i André Dion

Amb el suport de:

Ajuntament de Barcelona