Placa Base Col·lectiu Instrumental - Festival Pirineus Mediterrània Modern

Cicle:

Divendres, 2018, Abril 6 - 20:00

06.04.2018 - 20:00h
Sala Aranyó (UPF Poblenou)
C/Roc Boronat 138

Entrada gratuïta

La fusió entre el "Curs Internacional de Composició" i el festival de música contemporània i nova creció "Barcelona Modern", dos  projectes amb el support de l'Institut Français de Barcelona, ha donat lloc a la creació del festival "Pirineus-Mediterrània Modern” en col·laboració amb el festival "Turbulences Sonores" de Montpellier i l'Associació Cultural "Placa Base" de Mallorca, basat en un objectiu comú: la formació, promoció i difusió de la música contemporània i de nova creació.

L’objectiu final és facilitar una dinàmica de mobilitat i d'intercanvi entre les regions sòcies i participants del projecte, garantint i afavorint que les activitats de formació i difusió proposades pels seus socis, puguin realitzar-se en cadascuna de les regions participants. Fruït d'aquesta col·laboració Placa Base Col·lectiu Instrumental - Festival Pirineus Mediterrània Modern es podrà gaudir de l'interpretació de:

Takao Hyakutome, violí

Neus Estarellas, piano

Ángel Faraldo, sonorització i electrònica en viu

Amb peces musicals de J.A.Pàmies, P.Carrascosa Llopis, L.Codera Puzo, O.Rumbau, M.García Victoria, Á.Faraldo, O.Rappoport, F.Llompart i M.Malondra

Amb el suport de:

Ajuntament de Barcelona