MTG Alumni i Reactable al AMEBA ParkFest

Dissabte, 2018, Maig 26 - 17:30

Des de Phonos i AMEBA, amb la col·laboració del Music Technology Group de la Universitat Pompeu Fabra i Reactable Systems, oferim dues activitats gratuïtes relacionades amb la tecnologia, la recerca i la creació musical en el festival de música electrònica i cultura popular Ameba ParkFest:

17:30 El Music Technology Group de la Universitat Pompeu Fabra presentarà una selecció de projectes d'alumnes. Amb un format de pitch de 15 minuts cadascun, es mostraran treballs de tecnologia i recerca relacionats amb la creació de música electrònica de ball.

18:30 Reactable systems presentarà les seves apps més recents (Rotor, STEPS i SNAPS), resultat parcial de recerques conjuntes amb el MusicTechnology Group, en el marc del projecte europeu GiantSteps. Després d'una xerrada introductòria a les tres apps hi haurà una demostració seguida d'una mini jam-session.

Si vols aconseguir un voucher de descàrrega per alguna de les apps de Reactable registra't el més aviat possible! (l'activitat és gratuïta).
Si no ets soci d'AMEBA, pots fer-te'n aquí.