Sound Creation Lab 2018

Auditori UPF Poblenou
C/ Roc Boronat 138

Entrada gratuïta

El dia 8 de juny a les 12:30pm es presenten els treballs de fi de trimestre dels alumnes del Sound Creation Lab de l'Enginyeria de Sistemes Audiovisuals de la UPF. Es tracta d'un conjunt de peces en forma de paisatges sonors evocadors que recreen diferents espais o situacions.

Els grups que participen aquest any són: Pandemonium Waves, Binary Sound System, Encara hi ha temps, Giovanni Giorgio, Homo Musicalis, Los Pitagóricos, Train&Test, Just do bit, The ruins, Bikesson, Wicked, Dale, OU.

Amb aquesta presentació els alumnes ens mostraran les obres en les que han estat treballant durant el trimestre. El curs Sound Creation Lab està coordinat per Emilia Gómez, Enric Guaus, Jose Manuel Berenguer, Olga Slizovskaia i Álvaro Sarasúa.

amb el suport de:

Generalitat de Catalunya: Departament de Cultura