European Research Music Conference Concerts

Sala Aranyó
C/ Roc Boronat 138, Barcelona

Entrada Gratuïta

L'European Research Music Conference, que tindrà lloc a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona de l'11 al 13 de juny de 2018, reunirà un número important de projectes finançats per l'European Research Council que tenen la música com el seu focus principal. Aquests projectes provenen de diversos dominis de recerca i exemplifiquen la gran varietat d'investigacions d'alta qualitat relacionades amb la música que es duen a terme a Europa.

La Conferència incloureà xerrades dels Investigadors Principals dels projectes, a més de demostracions, xerrades breus i concerts d'altres membres de l'equip. Es presentaran dos concerts amb la col·laboració de ​​Phonos.

Concert #1: dilluns 11 juny, 18:00 h.

Interpretation, Experimentation, Transculturation: Widening Repertoire Significance Through Artistic Research”
amb els treballs de Michael Ellison, Burhanizade Mustafa Itri, Onur Türkmen i el projecte MusicExperiment21

Concert #2: dimarts 12 juny, 18:00

“Expanding Musical Gesture: from Embodied Interaction to Complex Signal Decomposition”