The City Rings

Dimarts, 2012, Novembre 20 - 12:00 a Dilluns, 2012, Novembre 26 - 11:30

The City Rings (TCR) és un projecte internacional de pedagogia sonora organitzat per Aifoon, MTG/Sons de Barcelona i Sound&Music; i es desenvolupa en el marc del projecte europeu Sounds of Europe.

El principal objectiu de TCR és fomentar l'interès dels joves per intercanviar experiències sonores del lloc on viuen a partir de tallers a escoles de vàrios països que tenen lloc simultàniament

El proper taller es farà a l’escola Ausiàs March de Les Corts (Barcelona). Les altres escoles que hi participen són: La Binquenais (Rennes, França), Stadspoortschool (Gant, Bèlgica), Hailuodon koulu (Hailuoto, Finlandia), Galliard Primary School (Enfield, Londres, UK), Colégio João Paulo II, (Braga, Portugal).

Més informació sobre les escoles.