JE SUIS L'AUTRE

Música: Roger Costa
Escenografia: Fusteria Siscu
Fotografia: Guillermina Cardó

“Je suis l’autre” és el que el poeta francès Gérard de Nerval (1808-1855) va escriure sota una fotografia seva. L’acció de Gérard de Nerval ens porta a pensar sobre l’alienació de l’ésser humà en la societat tecnològica occidental. Una societat carregada d’estímuls sensorials que posa especial èmfasi en la idea de falsificació, simulacre i hiperrealitat.

“Je suis l’autre” proposa la construcció de simulacres en cada un dels cossos de les intèrprets. Elles utilitzen el seu cos com a canalitzador de totes les inquietuds, objectius, metes personals, ... que el públic assistent pot tenir. Es construeixen a partir de tot allò que les envolta. Cada gest, cada actitud, cada pensament que emergeixi del públic formarà part del cos de les intèrprets. “Viuen”  en el seu propi cos i en les accions sorgides les vides alienes d’una forma extrema. Fins arribar a la construcció màxima del simulacre. Moment a partir del qual hi haurà un punt d’inflexió.

"Je suis l'autre" ha estat beca Phonos i es presenta en motiu de la finalització de l'obra.

Programa de mà

col·laboren:

Generalitat de Catalunya: Departament de Cultura
Ajuntament de Barcelona: Barcelona Cultura
SGAE Fundación Autor
Servei de graduats de l'Institut del Teatre
Multimèdia

Created with Admarket's flickrSLiDR.

Programa de mà