Sons, Ciència i Tecnologia

Dimecres, 2013, Gener 23 - 16:00

Sons, Ciència i Tecnologia és un programa organitzat en col·laboració amb l’Observatori de la Comunicació Científica de la Universitat Pompeu Fabra. El programa està emmarcat dins el projecte Sons de Barcelona i té l'objectiu de formar a 300 alumnes de secundària i 15 professors entre Gener i Abril de 2013 a partir de tallers al voltant del so, la tecnologia, la percepció i la neurociència.

El 23 de Gener es realitzarà un taller impartit per Agustín Martorell i Emilia Gómez, investigadors del Grup de recerca en Tecnologia Musical dirigit als professors de les escoles participants en el programa. Els alumnes participaran en els propers mesos en una sèrie tallers en els que recrearan diferents ficcions a partir del so.

Més informació: So, Ciència i Tecnologia