Barcelona Laptop Orchestra

C/ Roc Boronat 138
Entrada gratuïta

INTÈRPRETS:

Àlex Barrachina, Victor Sanahuja, Josep M Comajuncosas, Glen Fraser, Enric Guaus, Andrés Bucci, Nadine Kroher, Roger Pibernat, Jan Valls, Tim Schmele

L'ORQUESTRA DE PORTÀTILS DE BARCELONA:

L'Orquestra de Portàtils de Barcelona es va presentar per primer cop en públic el juny del 2008. Els seus membres són professors i alumnes Departament de Sonologia de l’Escola Superior de Música de Catalunya, investigadors del Music Technology Group de la Universitat Pompeu Fabra, i entussiastes de les tenologies musicals.

L’agrupació pretén esdevenir un punt de trobada per a investigadors sonors, lutiers digitals, intèrprets i compositors, tot focalitzant-se en el desenvolupament de noves interfícies de control musical i nous paradigmes per a interpretació en xarxa, amb els portàtils assumint un rol central, però no exclusiu.

La Barcelona Laptop Orchestra actua regularment per Catalunya, i també ha pres part en les edicions del 2009 i del 2010 de la Sound and Music Computing Conference. Igualment s'ha presentat en diverses ciutats europees (Porto, Cosenza, Weimar, Birmingham, Belfort) i l'any 2011 va actuar al Gran Teatre del Liceu i al Festival Sònar en una actuació simultània per xarxa.

PROGRAMA:

In C