Nous sistemes musicals interactius

R-Control Performance Rodrigo Rammsy / Javier Aránega
Pool of sounds Verònica Vicente Rodríguez
Cathodic landscapes Ivan Oeschle

Novament aquest any presentem una mostra de projectes sorgits del postgrau de Disseny de Sistemes Musicals Interactius coincidint amb el final del curs. Es tracta de nous instruments dissenyats i construïts pels alumnes mateixos que permeten diferents experiències musicals interactives.

El postgrau de Dissenys de Sistemes Musicals Interactius (CDSIM) de IdEC (Universitat Pompeu Fabra) es centra en el disseny de nous sistemes per a la creació musical en viu amb dispositius digitals. El postgrau, pioner en aquest camp, està dirigit per Sergi Jordà, investigador del Grup de Recerca en Tecnologia Musical i creador de la Reactable, un instrument musical electrònic basat en una interfície tangible, que transforma la música en una experiència tangible i visual.

col·laboren:

Generalitat de Catalunya: Departament de Cultura