EL DELTA DEL LLOBREGAT SONA. Segona edició de tallers.

Després de la primera edició de tallers “El Delta del Llobregat Sona” la tardor passada en que van participar uns 140 alumnes del Prat, la propera setmana s’inicia el segon bloc de tallers que duraran tot el mes de març. Aquests tallers, dirigits a estudiants de secundària i batxillerat, exploren l’entorn sonor dels espais naturals del Delta del Llobregat amb l’objectiu d’aprofundir en el coneixement de la seva biodiversitat i promoure l’interès mediambiental.

En aquesta segona edició en la que participaran estudiants de secundària i batxillerat dels instituts Baldiri Guilera, Riera Baixa i Salvador Dalí del Prat de Llobregat, es visitaran els espais de Cal Tet i Can Camins.

Aquests tallers s’engloben dins el projecte “Mapes Sonors de la Natura” que compta amb el suport de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) i l’Ajuntament del Prat.