El projecte idRadio es presenta al Sonar 2014

Com a continuació dels tallers, "El So de les Cultures" , l'artista Xavier Bonfill presentarà el seu projecte idRadio a la propera edició del festival Sónar. Aquest projecte treballa amb els sons que s'han obtingut com a resultat dels tallers realitzats amb joves de diversos orígens culturals a les escoles i associacions de Barcelona, en els que s'explora l'identitat cultural.

El projecte idRadio es una radio interactiva basada en una aplicació web. A partir dels sons enregistrats en els tallers i compartits en Freesound.org, el compositor proposa una manera interactiva d'escoltar i manipular-los que permet als oients descobrir les diferents identitats culturals que formen el paisatge barceloní.

Les persones que assistin al festival Sónar podràn experimentar amb aquesta primera versió de l'aplicació al stand “MTG & friends” del 12 al 14 de juny del 2014 de les 12:00h a 20:00h.

Aquest projecte compta amb una beca Phonos-MTG i el suport de l'Obra Social la Caixa.