Exposició “Phonos, 40 anys de música electrònica a Barcelona”

Del 18 de desembre de 2014 al 27 de setembre de 2015

Museu de la Música
L'Auditori. C/ Lepant, 150
Barcelona

L’any 1974 Josep Maria Mestres Quadreny, Andrés Lewin-Richter i Lluís Callejo creen el laboratori Phonos, un espai pioner a Espanya en l’àmbit de l’experimentació, la composició i la difusió de la música electroacústica.

Amb motiu dels  40 anys de la seva creació, Phonos i el Museu de la Música de Barcelona presenten l’exposició “Phonos, 40 anys de música electrònica a Barcelona”.  Es tracta d’un recorregut per la història de la música electrònica a Barcelona a través d’una col·lecció d’instruments que han format part de Phonos des dels seus inicis.  Sintetitzadors, magnetòfons, samplers o altres instruments electrònics antics i actuals es podran veure i escoltar en aquesta exposició, descobrint a la vegada personatges i músiques que han contribuït a escriure la història de la música electrònica a Barcelona.

L’exposició inclou una sèrie d’activitats paral·leles que tindran lloc durant el primer semestre de 2015: visites comentades amb demo, audicions comentades, un concert, taula rodona… Aviat més informació.

En col·laboració amb:

Museu de la Música de Barcelona – L’Auditori

Amb el suport de:

Microfusa
Generallitat de Catalunya (Departament de Cultura)
Ajuntament de Barcelona (ICUB)